Medewerker Frontoffice
Job Description
Opdracht omschrijving
Als medewerker Frontoffice van team Klantcontact ben je het visitekaartje van de organisatie en hebt dienstverlening hoog in het vaandel staan. Je adviseert en informeert burgers op de juiste wijze. Je verwerkt de aanvragen van documenten, zoals paspoorten, rijbewijzen, verklaring omtrent gedrag, verhuisaangiften, afschriften en uittreksels BRP. Je hebt een klantgerichte instelling, maakt werkzaamheden snel eigen en hebt weinig sturing nodig.
Je bent in staat om op een ongedwongen, informele manier de burger het gevoel te geven dat hij/zij welkom is. Je adviseert op een positieve, enthousiaste en toegankelijke wijze. Door mee te denken met de inwoner en ondernemer lever je de juiste producten en diensten. Een probleem zie je als een uitdaging en gaat voor de oplossing. Je wordt enthousiast van afwisselende werkzaamheden binnen verschillende disciplines.
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
| Start publicatie | 18-11-2025 |
| Einddatum vragen | 23-11-2025 |
| Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 25-11-2025 |
| Sluiting publicatie | 27-11-2025 23:59 |
| Beoordeling offertes (vanaf) | 28-11-2025 |
| Verwachte terugkoppelingsdatum | 05-12-2025 |