Projectleider Vastgoed
Job Description
Gemeente Tytsjerksteradiel
Standplaats: Burgum
Aanvang uitvoering opdracht: 01-07-2025
Einddatum opdracht: 31-12-2025
Uren per week: 10 uur per week
Opdracht omschrijving
Voor het team Omgeving van de gemeente Tytsjerksteradiel zoeken wij een ervaren en doortastende Projectleider Vastgoed/Assetmanager. In deze rol ben jij de centrale schakel op het gebied van vastgoedinformatie en contractvorming binnen de gemeentelijke organisatie.
Je creëert overzicht en inzicht in de vastgoedportefeuille van de gemeente en draagt zorg voor het verzamelen, actualiseren en beheren van alle relevante vastgoedgegevens. Hierbij werk je nauw samen met collega’s van Financiën, de beheerafdelingen van beide gemeenten, de Coördinator Maatschappelijk Vastgoed van het Sociaal Domein en de juristen Grondzaken. Je krijgt ondersteuning van de medewerker Grondzaken.
Daarnaast zorg je voor Daarnaast zorg je voor een correcte vastlegging van afspraken in onder andere contracten en het systeem TotalLink. Jij faciliteert, coördineert en borgt de kwaliteit van de vastgoedprocessen en levert hiermee een belangrijke bijdrage aan een toekomstbestendig vastgoedbeheer.
Deze functie is ingeschaald in schaal 10 cao gemeenten.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV’s met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
De Projectleider Vastgoed zorgt voor Daarnaast zorg je voor een correcte vastlegging van afspraken in onder andere contracten en het systeem TotalLink. Jij faciliteert, coördineert en borgt de kwaliteit van de vastgoedprocessen en levert hiermee een belangrijke bijdrage aan een toekomstbestendig vastgoedbeheer.
Wat ga je nog meer doen?
- Regie voeren bij de totstandkoming van (ver)huurbeleid;
- Controleren met de juristen Grondzaken dat de contracten voldoen aan alle vereisten;
- Ontvangen en beoordelen van de ruimtevraag door beleidsafdelingen en stelt zich daarbij faciliterend op;
- Bewaken en optimaliseren van processen bij contractvorming en contractbeheer. Ziet samen met de medewerker Grondzaken toe op het nakomen van acties die voortvloeien uit TotalLink;
- Inrichten van het vastgoedregistratiesysteem TotalLink;
- Regie bij aankoop van vastgoed bij huisvestingsvraagstukken en verkoop van overtollig vastgoed.
Wat breng je mee?
- Je beschikt over juridische kennis van vastgoed;
- Je hebt ervaring met het implementeren en aansturen van (vastgoed)processen;
- Je hebt aantoonbare affiniteit met vastgoeddata en systemen zoals TotalLink;
- Je hebt inzicht in ambtelijke, bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband effectief werken;
- Je communiceert helder, bent analytisch sterk en houdt van structuur en overzicht.
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
Start publicatie | 15-05-2025 |
Einddatum vragen | 18-05-2025 |
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 19-05-2025 |
Sluiting publicatie | 23-05-2025 23:59 |
Beoordeling offertes (vanaf) | 26-05-2025 |
Verwachte terugkoppelingsdatum | 26-05-2025 |