Ondernemende medewerker senior hospitality

11 juli 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €70,- I uren per week: 36 uur I

DEADLINE 28 July 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-detachering

VO202522682 I 1e looptijd 6 maanden I MBO I categorie: Interne Dienstverlening I type: Support

Ondernemende medewerker senior hospitality

Opdracht
De uitdaging Onze ambitie is helder: collega’s en gasten moeten zich thuis voelen in onze prachtige Abdij. De afdeling Facilitair zet daarom vol in op persoonlijke en professionele gastvrijheid. Of het nu gaat om vergaderingen, recepties, diners of grote evenementen – wij zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Deze functie is ontstaan vanwege de tijdelijke afwezigheid van een collega. Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen, zijn wij op zoek naar een ervaren professional die direct inzetbaar is en het team op korte termijn kan versterken.
Als Senior Medewerker Hospitality speel jij hierin een coördinerende en uitvoerende rol. Je organiseert bijeenkomsten en zorgt voor een gastvrije beleving, terwijl je ook de planning, administratie en aansturing van collega’s op je neemt. Waar nodig draai je mee op de werkvloer.
We zoeken iemand die ruime ervaring heeft in leidinggeven, het organiseren van representatieve bijeenkomsten en bekend is met het werken in een politieke en bestuurlijke omgeving. Je weet collega’s daarbij te stimuleren en te begeleiden zodat zij hun werk met plezier, zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid uitvoeren.
Wat ga je doen?
Gastvrij en operationeel:
Samen met je team bent je hét gezicht bij ontvangst van gasten en collega’s;
Samen met je team zorg je ervoor dat representatieve ruimtes er altijd verzorgd en uitnodigend uitzien;
Je leidt bijeenkomsten en stuurt operationeel het Hospitality-team aan;
Je zorgt dat collega’s met plezier samenwerken en hun rol goed kunnen vervullen;
Je stimuleert initiatief, betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel in het team;
Je verzorgt samen met collega’s (bestuurs)vergaderingen, recepties, diners en evenementen.
Coördinerend en administratief:
Je plant personeel, diensten en middelen voor representatieve bijeenkomsten;
Je beheert de voorraad en verzorgt bestellingen;
Je houdt de administratie bij, zoals urenregistratie, reserveringen en leveringen;
Je bewaakt de kaders van gastvrijheid, inclusief etiquette en kwaliteitsnormen;
Je draagt bij aan procesoptimalisatie binnen Hospitality;
Je adviseert over vernieuwing van assortiment en uitstraling op locaties.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een maximum uurtarief van € 62,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (inclusief Administratief bureau Select en Admin fee);
3. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
4. Aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening;
5. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten;
6. Kandidaat is bereid om in de avonden en weekenden te werken.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening (25 punten);
8. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten (45 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met voorraadbeheer en voorraadbeheersystemen (15 punten)
10. Aantoonbare werkervaring met HACCP en kwaliteitscontroles (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Verbinder;
Verantwoordelijkheidsgevoel;
Gastvrij;
Leiderschapskwaliteiten;
Motiveren;
Bestuurlijke sensitiviteit;
Leiderschapskwaliteiten en het vermogen om medewerkers motiveren en op een positieve manier aan te sturen;
Oog voor detail en gevoel voor etiquette.
Affiniteit met een bestuurlijke/politieke omgeving en daarbinnen professioneel kunnen opereren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Administratief bureau Select en Admin
Administratief bureau Select en Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Een maximum uurtarief van € 62, A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in hospitality, horeca of representatieve dienstverlening (25 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van teams en organiseren van bijeenkomsten (45 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare werkervaring met voorraadbeheer en voorraadbeheersystemen (15 punten) A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..