Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Opdracht omschrijving

Even uitleggen 
Een baan bij Waadhoeke betekent dat je werkt op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar.

Als medewerker Toegang ben je het eerste aanspreekpunt van de inwoners en zorgaanbieders in de regio. De Toegang is verantwoordelijk voor de aanmeldfase. Een cruciaal moment want dit is het eerste moment om een goede start te maken richting de juiste hulp of ondersteuning. Je gaat telefonisch in gesprek, onderzoekt de vraag, analyseert en schat de urgentie in. Je weet de juiste routes te bewandelen om de vraag zo snel mogelijk op het juiste spoor te zetten zodat de ook zo snel mogelijk goed geholpen is. De Toegang is ook de plek waar professionals het gebiedsteam vinden en samenwerking of afstemming zoeken.

Hou jij van een veelzijdige functie, ben je stressbestendig en communicatief vaardig? Stel jij de juiste vragen en kom je snel tot de kern? Kom dan bij ons werken! We zijn een klein team van drie vaste medewerkers. Er is veel kennis aanwezig en er wordt actief samengewerkt.

Een warm bad
Het klinkt misschien als een hectische baan, maar je staat er niet alleen voor. Je werkt in een hecht team met fijne collega’s en hebt veel vrijheid om je werk te doen op de manier die jij wilt. De sfeer is informeel en met elkaar maken we onze gemeente nóg mooier voor onze inwoners. Daar wil je toch bij horen?

De Toegang is een onderdeel van het Gebiedsteam. De medewerkers in het Gebiedsteam Waadhoeke hebben veel kennis en ervaring op het gebied van jeugd, zorg en welzijn. De medewerkers werken integraal binnen het brede sociale domein. Zij zijn het gezicht van de gemeente, benaderen burgers zo nodig proactief. Zij stimuleren de eigen kracht van de inwoner. Zij voeren een telefonische triage uit om zo planmatig te werk te kunnen gaan. Binnen het Gebiedsteam wordt er gewerkt met het plan van de mensen zelf.

 

•    Je hebt minimaal MBO+ werk en denkniveau;
•    Je bent bekend met het netwerk van aanbieders van zorg en ondersteuning relevant voor de inwoners van de gemeente Waadhoeke; inwoner
•    Je handelt daadkrachtig en maakt (op tijd) gebruik van expertise van anderen;
•    Je kunt goed schakelen door de diversiteit van de gesprekken en het bedienen van de telefoon en computersystemen;
•    Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je hebt ervaring in het uitvragen van situaties, je zoekt de vraag achter de vraag;
•    Je werkt oplossingsgericht, bent klant- en resultaatgericht, accuraat, integer en hebt verantwoordelijkheidsgevoel;
•    Je kunt goed luisteren, je goed kunnen uitdrukken, hebt een flexibele werkhouding en bent stressbestendig;
•    Je bent ondernemend en enthousiast.
•    Je onderschrijft de kernwaarden van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit. 
•    Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.

 

Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)

Start publicatie 08-05-2025
Einddatum vragen 09-05-2025
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. 19-05-2025
Sluiting publicatie 19-05-2025 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 09-05-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 09-05-2025