Medewerker front-office Burgerzaken
Job Description
gemeente Waadhoeke
Standplaats: Franeker
Aanvang uitvoering opdracht: 01-08-2025
Einddatum opdracht: 01-02-2026
Uren per week: 20 uur per week
Opdracht omschrijving
Voor de afdeling Publiekscentrum van de gemeente Waadhoeke zoeken wij tijdelijk een dienstverlenende, accurate en klantgerichte medewerker front-office Burgerzaken. In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners aan de publieksbalie en zorg je voor een professionele en efficiënte afhandeling van aanvragen en registraties.
Deze tijdelijke inhuur is bedoeld om het team Burgerzaken extra te ondersteunen in een periode van verhoogde werkdruk, onder andere door de aankomende verkiezingen. Er is behoefte aan een collega die snel inzetbaar is, flexibel meebeweegt met piekmomenten, en de reguliere taken van het front-office team zelfstandig kan oppakken.
Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP’ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Behandelen en uitgeven van reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels en VOG’s;
- Zelfstandig verwerken van aangiften van geboorte en overlijden;
- Ondersteunen bij verhuizingen en BRP-mutaties;
- Toezien op de kwaliteit van gegevens in de burgerlijke stand en BRP;
- Inwoners vriendelijk, duidelijk en professioneel te woord staan en helpen;
- Werken binnen een hecht team met een informele, collegiale sfeer.
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
Start publicatie | 19-06-2025 |
Einddatum vragen | 20-06-2025 |
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 20-06-2025 |
Sluiting publicatie | 27-06-2025 23:59 |
Beoordeling offertes (vanaf) | 30-06-2025 |
Verwachte terugkoppelingsdatum | 30-06-2025 |