Krachtige Projectondersteuner allround implementatie ondersteunende diensten rud

11 juli 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €70,- I uren per week: 18 uur I

DEADLINE 14 July 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-detachering

VO202522601 I 1e looptijd 12 maanden I MBO+ I categorie: Interne Dienstverlening I type: Support

Krachtige Projectondersteuner allround implementatie ondersteunende diensten rud

Opdracht
Provincie Zeeland gaat vanaf 1 januari 2026 de ondersteunende diensten uitvoeren voor RUD Zeeland. Dit betekent een complexe en omvangrijke implementatie van o.a. ICT, P&O en financiën. Hiervoor zoeken we tijdelijk een projectondersteuner.
Ben jij een georganiseerde en proactieve projectondersteuner die van aanpakken weet? Wij zoeken jou om mee te werken aan een uniek en uitdagend implementatietraject! Samen zorgen we dat vanaf januari 2026 de ondersteunende diensten voor RUD Zeeland vlekkeloos draaien. Jij bent de spin in het web, zorgt voor planning, administratie en communicatie, en houdt het team scherp. Wil jij impact maken in een dynamisch project met veel verschillende stakeholders? Solliciteer dan nu en groei mee in deze belangrijke rol!
Jouw rol: onmisbare spil in het team
Je komt terecht in het interne projectteam Implementatie ondersteunende diensten RUD. Je ondersteunt de projectleider en alle deelprojectleiders bij hun werkzaamheden. Dankzij jouw overzicht, structuur en betrokkenheid loopt het project gesmeerd en kunnen anderen zich richten op de inhoud.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt de (deel)projectleiders door overleggen te organiseren, actie- en besluitenlijsten te maken en bijeenkomsten voor te bereiden.
Je werkzaamheden zijn onder andere:
Organiseren van bijeenkomsten, werksessies en overleggen.
Ondersteunen van de (deel)projectleiders in de organisatie van de implementatie.
Zelfstandig beheren van het actie- en besluitenregister en bewaking van de opvolging hiervan in complexe en technische overlegstructuren.
Beheren van het projectdossier: gestructureerd, digitaal en toegankelijk voor alle betrokkenen (ook externe betrokkenen). Je bewaakt de kwaliteit en de consistentie in de projectdocumentatie.
Je bereidt samen met de (deel)projectleiders overleggen voor (stuurgroep, projectteam en deelprojectgroepen).
Je bent het eerste aanspreekpunt voor administratieve, organisatorische en procesmatige vragen over het project.
Helpen bij de communicatie rondom de implementatie. Je schrijft zelf ook communicatieberichten.
Verzamelen en (mede) analyseren van input voor voortgangsrapportages.
Signaleren van knelpunten in de uitvoering van de deelprojecten en hierin proactief adviseren aan de (deel)projectleider.
Verantwoordelijkheid nemen voor specifieke deelproducten, bijvoorbeeld: de voorbereiding en coördinatie van testfases binnen de implementatie.
Stemt af met de drie organisaties over te leveren producten en diensten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring met projectondersteuning.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner (70 punten);
5. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Excel, Word en PowerPoint (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Communicatieve vaardigheden;
Proactief handelen;
Zelfstandig beheer en verantwoordelijkheid nemen;
Probleemoplossend vermogen;
Organisatievermogen;
Analytische vaardigheden.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Administratief bureau Select en Admin
Administratief bureau Select en Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner (70 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie (15 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare werkervaring met Excel, Word en PowerPoint (15 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties Communicatieve vaardigheden; Proactief handelen; Zelfstandig beheer en verantwoordelijkheid nemen; Probleemoplossend vermogen; Organisatievermogen; Analytische vaardigheden. Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..