Inspirerende administratief financieel medewerker oekraïne opvang

11 juli 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €60,- I uren per week: 16 – 20 uur I

DEADLINE 21 July 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-detachering

VO202522626 I 1e looptijd 12 maanden I MBO I categorie: Interne Dienstverlening I type: (operationeel) Medewerker, Uitvoering

Inspirerende administratief financieel medewerker oekraïne opvang

Opdracht
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van Oekraïense vluchtelingen door hen te helpen met hun leefgeld en het beheren van hun financiële bijdragen. Je voert hiertoe ook zelfstandig gesprekken met Oekraïners. Je werkt in een dynamische omgeving waar je nauw samenwerkt met de managementassistent en de locatiemanagers.
Taken
Zorgdragen dat Oekraïense vluchtelingen tijdig hun leefgeld ontvangen.
Beoordelen van de noodzaak van een eigen bijdrage voor vluchtelingen met inkomsten in opvanglocaties.
Beheren van bestanden, inclusief het doorvoeren van wijzigingen en beëindigen van eigen bijdragen.
Rapporteren, opstellen van beschikkingen en verzorgen van overige correspondentie.
Actief afstemmen en samenwerken met andere functionarissen binnen de gemeente Pekela over financiële regelingen voor ontheemden uit Oekraïne, met actuele kennis van relevante wet- en regelgeving en beleidskaders rondom tijdelijke bescherming, financiële ondersteuning en financiële bijdragen.
Wie ben jij?
Jij houd van overzicht, duidelijkheid en werkt graag met cijfers. Je bent van nature behulpzaam en je blijft kalm in drukke situaties. Je laat je niet afschrikken door een taalbarrière en zoekt altijd naar manieren om elkaar te begrijpen – met geduld, creativiteit en een open houding. Je staat stevig in je schoenen en je blinkt uit in nauwkeurigheid. Je hebt een scherp oog voor detail om ervoor te zorgen dat de administratie foutloos wordt bijgehouden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een financiële functie;.
4. Aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein bij een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring met aanvragen leefgeld.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een financiële functie in de afgelopen 5 jaar (50 punten);
7. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau in economische of financiële richting; (50 punten).

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een financiële functie in de afgelopen 5 jaar (50 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau in economische of financiële richting; (50 punten). A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..