Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

gemeente Waadhoeke

Standplaats: Franeker (hybride werken is ook mogelijk)

Aanvang uitvoering opdracht: 26-05-2025

Einddatum opdracht: 01-09-2025

Uren per week: 32 uur tot 36 uur per week (in overleg zou minder uren ook kunnen)

Opdracht omschrijving

Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP’ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).

Voor het team Informatievoorziening binnen de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een ervaren en zelfstandige Gegevensbeheerder BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen). In deze tijdelijke opdracht ben je verantwoordelijk voor het actueel en betrouwbaar houden van de BAG-administratie van gemeente Waadhoeke. Je werkt nauw samen met interne collega’s, ketenpartners en waar nodig met burgers en bedrijven.

Je fungeert als expert op het gebied van BAG en bewaakt de kwaliteit, volledigheid en actualiteit van de gegevens. Daarnaast stem je af met beheerders van andere basisregistraties (zoals BGT, WOZ en BRP), beoordeel je brondocumenten en verzorg je de verwerking van mutaties.

  • Uitvoeren van mutatieverwerking en beheerwerkzaamheden in de BAG;
  • Opstellen en controleren van brondocumenten;
  • Signaleren en oplossen van onjuistheden en onvolledigheden;
  • Coördineren en afstemmen met collega’s van gerelateerde basisregistraties (BGT, WOZ, BRP);
  • Adviseren van interne collega’s en optreden als vraagbaak op het gebied van de BAG;
  • Actief bijdragen aan het verbeteren van processen en gegevenskwaliteit.

Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)

Start publicatie 08-05-2025
Einddatum vragen 09-05-2025
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. 09-05-2025
Sluiting publicatie 16-05-2025 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 19-05-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 19-05-2025