Energieke implementatie *erp medewerker

14 mei 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: Onbekend I uren per week: 16 uur I

DEADLINE 13 May 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-opdracht

VO202521456 I 1e looptijd 31-12-2025 I HBO+ I categorie: HRM & Personeel I type: Beleid & Strategie

Energieke implementatie *erp medewerker

Opdrachtomschrijving
De opdrachtnemer wordt ingezet voor de ondersteuning van de implementatie van het nieuwe ERP-systeem AFAS binnen de organisatie. De inzet bedraagt twee dagen per week.
De opdracht richt zich op het coördineren en prioriteren van werkzaamheden en aandachtsgebieden die voortkomen uit de ERP-implementatie. Dit vraagt om zowel inhoudelijke kennis van AFAS als ervaring met ERP-implementatietrajecten in complexe omgevingen. De opdrachtnemer schakelt actief met verschillende betrokkenen: de interne organisatie, de projectleider en de consultants van AFAS, die elk hun eigen doelen en prioriteiten hebben.
Doel van de opdracht
Inhoudelijke en procesmatige ondersteuning bij de implementatie van het ERP-systeem (AFAS).
Coördineren en bewaken van werkzaamheden en prioriteiten binnen het implementatietraject.
Verbinden van interne wensen en processen met de projectplanning en technische realisatie vanuit AFAS.
Signaleren van knelpunten en adviseren over oplossingsrichtingen.
Faciliteren van de afstemming tussen interne stakeholders, projectleiding en externe leveranciers.
Verwachtingen
Beschikbaarheid van 2 dagen per week, flexibel inzetbaar afhankelijk van de fasering en behoefte.
Proactieve en verbindende rol tussen interne organisatie, projectleiding en AFAS-consultants.
Inbreng van specifieke kennis van AFAS en ervaring met implementatietrajecten.
Zelfstandig uitvoeren van coördinerende werkzaamheden, inclusief agenderen, bijhouden van voortgang en meedenken over prioriteiten.
Verslaglegging en signalering van risico’s of benodigde escalaties aan projectleider of stuurgroep.
Resultaat
Een goed gecoördineerd en gefaciliteerd implementatietraject, waarin knelpunten tijdig worden opgepakt en prioriteiten helder zijn.
Heldere afstemming tussen verschillende betrokken partijen, met realistische verwachtingen en een gestructureerde aanpak.
Concreet bijdragen aan een succesvolle implementatie van het ERP-systeem (AFAS) binnen de afgesproken tijdslijnen.
Duur van de opdracht
De opdracht loopt tot en met 31 december 2025.
Fee Administratief bureau Select en Admin
Administratief bureau Select en Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Overige informatie
De gemeente Schouwen-Duiveland heeft er voor gekozen om Administratief bureau Select en Admin als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Administratief bureau Select en Admin derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Administratief bureau Select en Admin. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval je een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval je een Toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). Je zal in casu factureren aan Administratief bureau Select en Admin middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Door in te schrijven ga je ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Home
Opdrachten
Professionals
Zzp’ers
Leveranciers
Opdrachtgevers
Over ons
Werken bij
Diensten
Nieuws
Contact
Altijd op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!
Of volg ons via:
Administratief bureau Select en Admin | Noordersingel 20-S, 3755 EZ Eemnes | +31 (0) | info@flextender.nl | KVK 66
© Copyright – Administratief bureau Select en Admin | Algemene voorwaarden en Privacy beleid

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..