Energieke Communicatieadviseur
Job Description
tarief: €90,- I uren per week: 28-30 uur I
DEADLINE 28 May 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
ZZP directe inhuur of ZZP-detachering? ZZP-detachering
VO202521700 I 1e looptijd 4 maanden I HBO+ I categorie: Sociaal, Zorg, Jeugd & Maatschappelijk I type:
Energieke Communicatieadviseur
Opdracht
Projectcommunicatieadvies (tactisch-operationeel) met name in het fysieke domein; incidenteel ook sociaal domein of interne communicatie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen telefoon en laptop;
3. Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als communicatieadviseur in het publieke domein.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (40 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als communicatieadviseur in het publieke domein (45 punten);
7. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Administratief bureau Select en Admin (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Aanpassingsvermogen;
– Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
– Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
– Klantgericht;
– Luisteren;
– Doorzettingsvermogen;
– Tactisch gedrag;
– Motiveren;
– Resultaatgericht werken;
– Samenwerken;
– Besluitvaardigheid;
– Kritisch;
– Analyserend vermogen;
– Plannen en organiseren.
Benodigd aantal professionals
1.
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan). Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.
Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen telefoon en laptop; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (40 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als communicatieadviseur in het publieke domein (45 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Administratief bureau Select en Admin (15 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties – Aanpassingsvermogen; – Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling); – Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk); – Klantgericht; – Luisteren; – Doorzettingsvermogen; – Tactisch gedrag; – Motiveren; – Resultaatgericht werken; – Samenwerken; – Besluitvaardigheid; – Kritisch; – Analyserend vermogen; – Plannen en organiseren. Benodigd aantal professionals 1. A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..