Allround VIC auditor

23 mei 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €110,- I uren per week: 32-36 uur I

DEADLINE 02 June 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-detachering

VO202521675 I 1e looptijd 9 maanden I HBO I categorie: Sociaal, Zorg, Jeugd & Maatschappelijk I type: Directie & Bestuur (hoger management)

Allround VIC auditor

Opdracht
Samen met je collega’s van de vakgroep VIC ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het jaarplan. Het jaarplan richt zich op 3e lijns audit- en controlewerkzaamheden van minimaal de interne beheersing van processen passend binnen de criteria van de rechtmatigheidsverantwoording (gericht op financiële beheershandelingen). Hier ligt een uitdaging waar jij een belangrijke bijdrage aan gaat leveren!
Als Auditor stelt je een IC-plan op per proces (analyse en risico inventarisatie), het uitvoeren van lijncontroles en testwerkzaamheden, het opstellen van rapportages (bevindingen en adviezen t.a.v. risico’s en werkwijzen per proces) en de gesprekken met de proceseigenaren.
De te verrichten werkzaamheden worden onder coördinatie en verantwoordelijkheid van de Senior Adviseurs VIC opgesteld en verdeeld in het jaarplan. Werkzaamheden kunnen variëren. Op dit moment is er behoefte aan een Auditor met enige fiscale kennis vanwege uit te voeren audits in het kader van horizontaal toezicht met de Belastingdienst. Daarnaast moeten werkzaamheden worden uitgevoerd op het terrein van fraudebeheersing en het tegengaan van misbruik & oneigenlijk gebruik. Deze werkzaamheden worden geïntegreerd met diverse audits op IC-processen. Denk daarbij aan: inkoop en aanbestedingen, salarissen, subsidies, prestatielevering zorg (jeugd en Wmo).
Deze opdracht is jou op het lijf geschreven als je:
Met jouw kennis en werkwijze in staat bent om op dossierniveau de werkzaamheden van de VIC (opstellen IC-plan per proces tot aan de rapportage en opvolging) zelfstandig op te pakken.
Uitstekende schriftelijke en mondelinge adviesvaardigheden combineert met een analytisch vermogen en overtuigingskracht.
Jouw rol onafhankelijk (en zelfstandig) in kan vullen en tegelijkertijd ook zichtbaar (in verbinding) bent met de organisatie. Je competentie omgevingsbewustzijn is goed ontwikkeld.
Je een echte teamplayer bent en het leuk vindt om samen met je collega’s resultaten te behalen. Samenwerking is hier en omgevingsbewustzijn zijn hier belangrijke competenties.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
De kandidaat is per 16 juni 2025 beschikbaar.
De kandidaat beschikt over een relevante opleiding (te denken valt aan Accountancy/Interne controle/Auditing/Control) op minimaal HBO-niveau.
De kandidaat heeft kennis van en minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Verbijzonderde Interne Controle en procesbeheersing.
Uurtarief maximale tarief is €110,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werverkeer en fee Administratief bureau Select en Admin.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
1. De kandidaat heeft vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (maximaal 70 punten).
A: De kandidaat heeft geen vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (0 punten).
B: De kandidaat heeft tot 1 jaar vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (24 punten).
C: De kandidaat heeft 1 tot 3 jaar vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (48 punten).
D: De kandidaat heeft meer dan 3 jaar vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (70 punten).
2. Het aangeboden uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Administratief bureau Select en Admin en overige kosten (maximaal 30 punten).
A: Een uurtarief tussen €105 en €110 (10 punten).
B: Een uurtarief tussen €95 en €104,99 (20 punten).
C: Een uurtarief tussen €85 en €94,99 (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
analytisch;
op samenwerking gericht;
besluitvaardigheid;
flexibiliteit;
goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Benodigd aantal professionals
1.

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

niveau. De kandidaat heeft kennis van en minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Verbijzonderde Interne Controle en procesbeheersing. Uurtarief maximale tarief is €110,  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

exclusief BTW en inclusief reiskosten woon A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

De kandidaat heeft vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (maximaal 70 punten). A: De kandidaat heeft geen vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (0 punten). B: De kandidaat heeft tot 1 jaar vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (24 punten). C: De kandidaat heeft 1 tot 3 jaar vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (48 punten). D: De kandidaat heeft meer dan 3 jaar vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (70 punten). A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Het aangeboden uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Administratief bureau Select en Admin en overige kosten (maximaal 30 punten). A: Een uurtarief tussen €105 en €110 (10 punten). B: Een uurtarief tussen €95 en €104,99 (20 punten). C: Een uurtarief tussen €85 en €94,99 (30 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties analytisch; op samenwerking gericht; besluitvaardigheid; flexibiliteit; goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Benodigd aantal professionals 1. A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..