Allround teamleider interim buitendienst
Job Description
tarief: €100,- I 1e looptijd 6 maanden I uren per week: 32-36 uur I
DEADLINE 10 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
Directe ZZP inhuur (fee verse opdrachten 7,5%) of ZZP-detachering (15%) ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA) I Buitendienst & Omgeving I (Project, Programma Interim ) Management, Product Owners I VO202520899
Allround teamleider interim buitendienst
Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. Daarvoor hebben we in Huizen een “Lonkend Perspectief” geformuleerd waar we concreet naar toe werken.
Fysiek domein
Het Fysiek domein, bestaande uit de afdelingen Omgeving en Openbare werken, is zich in Huizen volop aan het ontwikkelen. De teams van deze afdelingen werken samen om het planmatig beheer van de openbare ruimte (assetmanagement en datagestuurd) en de bedrijfsvoering steeds verder toekomstgericht en duurzaam op orde te brengen.
Team Service en omgevingsbeheer
In het team Service en omgevingsbeheer (ca. 35 fte), de “buitendienst”, wordt onderhoud voorbereid en uitgevoerd in de openbare ruimte. Dat varieert van straatvegen tot bomen snoeien, van graven delven tot nieuwe aanplant schoffelen, van herstellen van een verzakking in een klinkerbestrating tot pekel strooien. In combinatie met verschillende aannemers werken wij samen aan een groene, schone en veilige buitenruimte. Daarin zijn in het team 3 coördinatoren actief. Het is een mooi, actief en veelzijdig team dat direct invloed heeft op de leefomgeving van de mensen in het dorp. Huizen heeft twee begraafplaatsen in beheer. En allerlei groenvoorzieningen. Uitvalsbasis van het team is de gemeentewerf.
Opdracht
Vanwege ziekte van de teamleider zijn we op zoek naar een interim teamleider Service en omgevingsbeheer die vooral de taakuitvoering van het team mogelijk maakt en ontwikkelt en bijdraagt aan de ontwikkelingen op de afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het werkpakket van het team in de service en in het omgevingsbeheer van de openbare ruimte. Meer specifiek zijn je taken:
– Je geeft vanuit dienend leiderschap leiding aan het team. Je bent hierbij mensgericht, verbindend, sensitief en transparant, en ook daadkrachtig, doelbewust en duidelijk in communicatie en beslissingen.
– Je werkt nauw samen met de drie coördinatoren in je team, die de functionele leiding aan de medewerkers verzorgen, en ook met het afdelingshoofd en de teamleider van het beheerteam.
– Jij richt je daarbij op het regelen van wat voor het team nodig is, bouwt toekomstgericht mee aan de afdeling en stuurt, coacht, adviseert en structureert op de teamtaken. Ook personeelsaangelegenheden, bedrijfsvoering en financiële zaken van het team maken daar onderdeel van uit.
– Zodoende verbind je het team aan assetmanagement, bestuur, management, organisatie, bedrijfsvoering, beleid en projecten.
– Je werkzaamheden voer je voor meer dan de helft van de tijd uit vanuit het gemeentehuis en de rest vanuit de gemeentewerf als uitvalsbasis van je team.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
3. Uiterlijk beschikbaar per 22 april 2025 voor 32 tot 36 uur per week;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als (interim) leidinggevende in de afgelopen 10 jaar;
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar met leidinggeven aan een buitendienst binnen een gemeente (20 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde HBO bachelor opleiding (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het verbinden van assetmanagement aan uitvoerend werk in de openbare ruimte in de afgelopen 15 jaar (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met opzet van beleid voor beheer en onderhoud van de openbare buitenruimte in de afgelopen 15 jaar (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met kwaliteitsmanagement in uitvoerende diensten( benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met werken in een bestuurlijk-politieke omgeving (10 punten);
11. Een maximum uurtarief van €100,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (10 punten).
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.