Allround Helpdesk prettige collega it

11 juli 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €70,- I uren per week: 24 uur I

DEADLINE 15 July 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-detachering

VO202522604 I 1e looptijd 31 december 2025 I MBO I categorie: Digital, ICT, IV & Data I type: Advies & Consultancy

Allround Helpdesk prettige collega it

Opdracht
Als Medewerker Helpdesk ICT ben je het eerste aanspreekpunt voor onze interne gebruikers met betrekking tot ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je biedt ondersteuning bij het oplossen van technische issues, geeft advies over het gebruik van applicaties en draagt bij aan een vlotte afhandeling van gebruikersmeldingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitleveren van laptops en smartphones aan medewerkers volgens de geldende procedures. Het werk voer je voor 80% uit op kantoor.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op mbo 4 niveau in de richting van ICT;
4. De kandidaat is bereid om 80% van de tijd op kantoor aanwezig te zijn.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk (maximaal 50 punten);
a. 3 tot 4 jaar ervaring (0 punten);
b. 4 tot 8 jaar ervaring (25 punten);
c. meer dan 8 jaar ervaring (50 punten).
6. Aantoonbare certificering ITIL (benoem duidelijk in het cv) (maximaal 30 punten);
a. geen certificering (0 punten);
b. overige IT certificering (15 punten);
c. ITIL certificering (30 punten).
7. Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones (maximaal 20 punten);

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk (maximaal 50 punten); a. 3 tot 4 jaar ervaring (0 punten); b. 4 tot 8 jaar ervaring (25 punten); c. meer dan 8 jaar ervaring (50 punten). A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare certificering ITIL (benoem duidelijk in het cv) (maximaal 30 punten); a. geen certificering (0 punten); b. overige IT certificering (15 punten); c. ITIL certificering (30 punten). A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones (maximaal 20 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..