Allround Food programmamanager valley en landbouwinnovaties
Job Description
tarief: €110,- I uren per week: 28-36 uur I
DEADLINE 14 August 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
ZZP directe inhuur of ZZP-detachering? ZZP-detachering
VO202522651 I 1e looptijd 6 maanden I WO I categorie: Bouw, Mobiliteit & Techniek I type: Beleid & Strategie
Allround Food programmamanager valley en landbouwinnovaties
Opdracht
Jij gaat aan de slag met het Maatregelpakket Landbouw, met een focus op het onderdeel Fieldlab Food Valley. In dit Fieldlab werken de betreffende gemeenten, de provincies Gelderland en Utrecht samen met het Rijk aan Innovatie rondom veehouderij. Voor het beoogde Fieldlab Food Valley vervul jij de rol van programmamanager en ben je hiermee vanuit de provinciale organisatie het eerste contactpersoon voor dit Fieldlab.
In je rol van programmamanager stem je de inzet in de regio af met de betrokken beleidsteams (met name LVN en het team Water en Bodem, de collega’s van de Gebiedsgerichte Aanpak, specifiek Vallei Utrecht en Eemvallei en onze inzet in het Fieldlab Groene Hart).
Met je eigen kennis en de informatie uit het Fieldlab Food Valley lever je een bijdrage aan de beleidsontwikkeling rondom ‘doelsturing’ (met name gericht op vermindering van ammoniak en broeikasgasemissies) en waar van toepassing aan zaken als vitale bodem en natuurinclusiviteit.
Je neemt deel aan verschillende (interprovinciale) overleggen en werkgroepen rondom Praktijkaanpak Emissiearme Veehouderij.
Plaats in de organisatie
Je (gedelegeerd) opdrachtgever is de teamcoördinator Landbouw, Voedsel Natuurinclusief. In de praktijk werk je het meest samen met een klein aantal collega’s uit het team LVN. Met deze collega’s heb je regelmatig afstemmingsoverleg.
Je maakt onderdeel uit van het team LVN.
Je informeert de trekker(s) van het maatregelpakket Landbouw over de voorgang van het Fieldlab Foodvalley
Bij onduidelijkheden, problemen bij de voortgang van je werkzaamheden of andere zaken is de teamcoördinator LVN je eerste escalatiepunt. Mocht dit niet tot voor jou werkbare oplossingen leiden dan kun je terecht bij de teamleider LVN.
Gevraagde Beschikbaarheid en Competenties
Beschikbaarheid: Gemiddeld 28 – 36 uur per week.
Competenties:
Je bent analytisch waardoor je snel overzicht weet te creëren.
Je weet flexibel in te spelen op veranderingen in het speelveld van het landelijk gebied.
Je bent omgevingsbewust en politiek bestuurlijk sensitief.
Je hebt ervaring met projectmatig werken.
Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
Je bent resultaatgericht.
Looptijd van de Opdracht
De opdracht start per 1 september 2025 en loopt tot 31 augustus 2026, met de mogelijkheid om dit 2 keer met 6 maanden te verlengen.
Vereisten / knock-outcriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een maximum uurtarief van € 135,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (inclusief Administratief bureau Select en Admin fee);
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van landbouw;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van projectmanagement.
Selectiecriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare afgeronde wo bachelor opleiding in de richting van landbouw (10 punten);
6. Aantoonbare afgeronde wo master opleiding in de richting van landbouw (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met actuele ontwikkelingen rondom (intensieve) veehouderij, stalsystemen, mestverwerking en sensoren. (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met projectmanagement bij (of in opdracht van) een overheidsorganisatie. Benoem deze projecten duidelijk in het CV (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in het landelijk gebied in Utrecht. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Administratief bureau Select en Admin
Administratief bureau Select en Admin brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: vrij in te vullen.
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 augustus, van 09:00 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 18 augustus bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Administratief bureau Select en Admin. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 12 augustus :00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 13 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Administratief bureau Select en Admin, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Administratief bureau Select en Admin is bereikbaar op telefoonnummer .
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 14 augustus 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Reageer op deze opdracht
Stel een vraag
Home
Opdrachten
Professionals
Zzp’ers
Leveranciers
Opdrachtgevers
Over ons
Werken bij
Diensten
Nieuws
Contact
Altijd op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!
Of volg ons via:
ZZP’ers
Abonneer
Leverancier
Abonneer
Opdrachtgever
Abonneer
Administratief bureau Select en Admin | Noordersingel 20-S, 3755 EZ Eemnes | +31 (0) | info@flextender.nl | KVK 66
© Copyright – Administratief bureau Select en Admin | Algemene voorwaarden en Privacy beleid
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan). Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.
Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Een maximum uurtarief van € 135, A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..