Allround Adviesraad secretaris sociaal domein & rft
Job Description
Allround Adviesraad secretaris sociaal domein & rft
tarief: €65,- I uren per week: 16 uur I DEADLINE 12 September 2025 (reageer 2 dagen hiervoor) I ZZP of detachering> ZZP-detachering
Opdracht
Vanuit jouw rol als Secretaris Adviesraad Sociaal domein (ASD) & Raad voor de fysieke toegankelijkheid (RFT) ondersteun je beide adviesorganen. Je bereidt vergaderingen voor en zorgt voor tijdige agendering van dossiers die voor advies in aanmerking komen. Je zorgt er samen met de voorzitters voor dat de leden van de adviesraden zodanig worden gefaciliteerd, dat zij het college van B&W en projectmanagers goed kunnen adviseren. De leden van de adviesraden bepalen de inhoud.
Voor de functie van secretaris staat 16 uur per week. De secretaris vervult daarin onder andere de volgende taken:
– Opstellen van de agenda’s voor de vergaderingen van de zowel de ASD als de RFT;
– Notuleren van de vergaderingen van de ASD en RFT;
– Organiseren van benodigdheden voor de vergaderingen van de ASD en RFT (zoals de vergaderruimten, het uitnodigen van gasten en sprekers voor in de vergaderingen);
– Opstellen en bijhouden van een actielijst, bewaken dat de acties worden uitgevoerd;
– Afspraken plannen;
– Organiseren van bijeenkomsten;
– Beheren van mailbox en documenten;
– Versturen van onder andere weekmail, vergaderstukken, adviezen en communicatie-uitingen;
– Bijhouden en beheren van de algemene mailbox van beide adviesraden;
– Contact onderhouden met de gemeente, o.a. over de voortgang van adviestrajecten;
– Procesmatige afstemming intern over lopende en toekomstige adviestrajecten;
– Ondersteuning bij het opstellen van adviezen;
– Ondersteuning bij projecten (zoals ledenwerving);
– Ondersteunen bij het opstellen van het communicatie-uitingen;
– Tolk Nederlandse gebarentaal regelen/ontvangen;
– Bijhouden van de website en social media;
– Ondersteunen bij het maken van de jaarplanning en het jaarverslag;
– Samen met de voorzitter de begroting van de ASD en RFT bewaken;
– Aanleveren van presentielijsten voor uitbetaling van de vacatiegelden voor leden en voorzitter;
– Uitvoeren van faciliterende activiteiten in algemene zin;
– Deelname aan teamoverleggen.
Vereisten / knock-out criteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
3. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.);
4. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met de rol van Secretaris bij een Publieke organisatie;
5. Uurtarief is maximaal € 65 per uur exclusief btw / incl. reiskosten woon-werk en inclusief fee Administratief bureau Select en Admin.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met notuleren van vergaderingen, het opstellen en bijhouden van een actielijst én het bewaken dat de acties worden uitgevoerd. Benoem duidelijk in het cv waar dit is opgedaan (25 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met organiseren van benodigdheden voor vergaderingen zoals de agenda, de faciliteiten zoals vergaderruimten en het uitnodigen van sprekers voor in de vergaderingen (15 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met procesmatig contact onderhouden met de gemeente, zoals over de voortgang van adviestrajecten, processen en actielijsten. Duidelijk weergeven in het cv (15 punten)
9. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris binnen het sociaal domein (30 punten);
a. Minimaal 1 tot 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris binnen het sociaal domein (10 punten;
b. Minimaal 2 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris binnen het sociaal domein (20 punten);
c. Meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris binnen het sociaal domein (30 punten);
d. Minder dan 1 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris binnen het sociaal domein (0 punten);
10. Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding op het gebied van administratie of secretarieel (10 punten);
11. Per 6 oktober 2025 beschikbaar voor gemiddeld 16 uur per week (5 punten).
VO202523616 I 1e looptijd 12 manaden I HBO I categorie: Sociaal, Zorg, Jeugd & Maatschappelijk I type: Advies & Consultancy
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan). Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.
Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Aantoonbare werkervaring met notuleren van vergaderingen, het opstellen en bijhouden van een actielijst én het bewaken dat de acties worden uitgevoerd. Benoem duidelijk in het cv waar dit is opgedaan (25 punten) A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Aantoonbare werkervaring met organiseren van benodigdheden voor vergaderingen zoals de agenda, de faciliteiten zoals vergaderruimten en het uitnodigen van sprekers voor in de vergaderingen (15 punten) A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Aantoonbare werkervaring met procesmatig contact onderhouden met de gemeente, zoals over de voortgang van adviestrajecten, processen en actielijsten. Duidelijk weergeven in het cv (15 punten) A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..