Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie

10 september 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

gemeente Ameland

Standplaats:

Aanvang uitvoering opdracht: 01-11-2025

Einddatum opdracht: 30-04-2026

Uren per week: 20 – 24 uur

Opdracht omschrijving

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.

  • Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.
  • Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.
  • Coördinatie van Woo-verzoeken.
  • Contactpersoon voor officiële publicaties via DROP.
  • Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)

Start publicatie 09-09-2025
Einddatum vragen 29-09-2025
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. 29-09-2025
Sluiting publicatie 30-09-2025 12:00
Beoordeling offertes (vanaf) 06-10-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum 21-10-2025