Aardige Webredacteur

23 mei 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

tarief: €70,- I uren per week: 24-32 uur I

DEADLINE 26 May 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)

ZZP directe inhuur of ZZP-detachering?  ZZP-detachering

VO202521605 I 1e looptijd 6 maanden I MBO+ I categorie: Sociaal, Zorg, Jeugd & Maatschappelijk I type:

Aardige Webredacteur

Opdrachtgever
De gemeente Winterswijk telt bijna 29.000 inwoners. Het levendige centrum, het prachtige buitengebied en de vele voorzieningen maken Winterswijk tot een aantrekkelijke plaats om te wonen, werken en recreëren. Niet voor niets wordt Winterswijk wel de “parel van het oosten” genoemd. Bij de gemeente Winterswijk werken ongeveer 230 collega’s. De werksfeer is informeel en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie. Samen met onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke partners maken we Winterswijk elke dag een beetje mooier. In onze dienstverlening leggen we de lat hoog en gaan we voor een glimlach. Winterswijk… daar wil je werken!
Opdracht
Als webredacteur zorg je ervoor dat onze websites en het intranet actueel, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk zijn. Je plaatst nieuws en andere content, ondersteunt collega’s en houdt het digitale platform soepel draaiende. Dit doe je in nauwe samenwerking met de senior contentbeheerder en in een hecht team van zes communicatieprofessionals. We werken met plezier samen, lachen veel, helpen elkaar en zorgen er samen voor dat inwoners én collega’s kunnen rekenen op heldere (online) informatie.
Concreet betekent de opdracht de onderstaande werkzaamheden:
Gemeentenieuws samenstellen;
Gemeentenieuws op winterswijk.nl publiceren (incl. pagina’s Werk aan de weg en bekendmakingen);
Aangeleverde nieuwsberichten en andere content plaatsen op winterswijk.nl;
Aangeleverde content op werkaanwinterswijk.nl plaatsen;
Aangeleverde content op intranet plaatsen;
Gebroken links en andere fouten op winterswijk.nl en werkaanwinterswijk.nl oplossen;
Ondersteunen collega’s bij gebruik websites/intranet (redacteuren en andere collega’s);
Informatie op bestaande webpagina’s toevoegen of wijzigen;
Bij storingen, bugs en technische vragen: contact met leveranciers en/of team Informatie;
Bij storingen, onderhoud en calamiteiten banner/tekst op winterswijk.nl plaatsen en weer verwijderen;
Op de dag van raads- en commissievergaderingen link naar live-uitzendingen op homepagina winterswijk.nl plaatsen en daarna weer verwijderen;
Accounts nieuwe medewerkers toevoegen aan prikbord;
Digitale (inschrijf)formulieren maken werkaanwinterswijk.nl;
Afbeeldingen voor websites en intranet zoeken en bewerken voor plaatsing;
Opschonen websites en intranet (verlopen content verwijderen, vaak in overleg met collega’s);
Actiepunten voor verbeteringen op pagina’s winterswijk.nl uitvoeren;
Vormgeving nieuw op te zetten pagina’s en menu’s maken.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren van websites en of intranet;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
4. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.
Gunningscriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren van websites of intranet (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het bewerken van afbeeldingen (10 punten);
7. Aantoonbaar beschikbaar op minimaal 50% fysiek aanwezig te zijn gedurende gehele opdracht op locatie (30 punten);
8. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Administratief bureau Select en Admin en alle overige kosten (35 punten);
a. tot € 65,- (35 punten);
b. tussen € 66,- en € 75,- (20 punten);
c. tussen € 76,- en € 85,- (10 punten);
d. meer dan € 86,- (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
– Klantgericht;
– Resultaatgericht werken;
– Samenwerken;
– Nauwkeurig;
– Je bent digitaal handig en beschikt over een vlotte schrijfstijl.
Benodigd aantal professionals
1.

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren van websites en of intranet; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren van websites of intranet (25 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbare werkervaring met het bewerken van afbeeldingen (10 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Aantoonbaar beschikbaar op minimaal 50% fysiek aanwezig te zijn gedurende gehele opdracht op locatie (30 punten); A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..