Aardige Prettige Collega backoffice
Job Description
tarief: €40,- I uren per week: 36 uur I
DEADLINE 18 July 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
ZZP directe inhuur of ZZP-detachering? ZZP-detachering
VO202522676 I 1e looptijd 3 maanden I HBO I categorie: Interne Dienstverlening I type: (operationeel) Medewerker, Uitvoering
Aardige Prettige Collega backoffice
Opdracht
Behandelen van complexe zaken binnen de burgerlijke stand;
Beoordelen en verwerken van naturalisatie- en optieverzoeken;
Beoordelen van (buitenlandse) brondocumenten en het actualiseren/corrigeren van persoonslijsten in de BRP;
Verwerken van vestigingen uit het buitenland;
Fungeren als vraagbaak voor collega’s;
Werken met internationaal privaatrecht (IPR) en buitenlands personen- en familierecht;
Behandelen van meldingen van voorgenomen huwelijken en geregistreerde partnerschappen;
Aanspreekpunt zijn voor de BABSen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. Een aantoonbare afgeronde BOBZ-opleiding of de basisdiploma’s van de Publieksacademie (NLQF-4) (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker burgerzaken bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
Gunningscriteriate beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met de systemen: Centric Burgerzaken, Djuma, DISCS (benoem duidelijk in het cv) (30 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met MS Office (WORD, Excel, Outlook) (benoem duidelijk in het cv) (20 punten)
7. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en flextender fee; (maximaal 25 punten)
a. Uurtarief tussen € 40,- en € 50,- (25 punten);
b. Uurtarief tussen € 50,- en €60,- (15 punten);
c. Uurtarief hoger dan € 60,- (0 punten).
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker burgerzaken bij een gemeente in de afgelopen 7 jaar. (25 punten)
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan). Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.
Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)
Aantoonbare werkervaring met de systemen: Centric Burgerzaken, Djuma, DISCS (benoem duidelijk in het cv) (30 punten) A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Aantoonbare werkervaring met MS Office (WORD, Excel, Outlook) (benoem duidelijk in het cv) (20 punten) A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..
Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en flextender fee; (maximaal 25 punten) a. Uurtarief tussen € 40,- en € 50,- (25 punten); b. Uurtarief tussen € 50,- en €60,- (15 punten); c. Uurtarief hoger dan € 60,- (0 punten). A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..