Allround Financieel trainee consultant

12 september 2025
Reageer direct
Reageren tot:

Job Description

Allround Financieel trainee consultant

tarief: €80,- I uren per week: 36 uur I DEADLINE 11 September 2025 (reageer 2 dagen hiervoor) ZZP of detachering> ZZP-detachering

Opdracht
Een baan als Trainee financieel adviseur is nooit saai, zeker niet binnen de gemeente Zwartewaterland. Zo weet je ’s morgens vaak nog niet wat jou die middag te wachten staat. Misschien schuif je aan bij een adviesgesprek met de deelbudgethouders of werk je aan het opstellen van de jaarrekening. Wat wél vaststaat, is dat dit een maatschappelijk betrokken baan is, waarin je de vrijheid hebt om het beste uit jezelf te halen.
Je bent eerste aanspreekpunt voor de deelbudgethouders van het Sociaal Domein en bewaakt de budgetten.
Je ondersteunt de control adviseur van het Sociaal Domein.
Je denkt mee en adviseert bij financiële vraagstukken, gevraagd én ongevraagd.
Je analyseert en rapporteert de financiële gegevens
Je werkt mee aan het samenstellen van producten uit de planning- en control cyclus.
Je hebt in eerste aanleg bijzondere aandacht voor de financieel / administratieve processen van het Sociaal Domein, te denken aan:
Meehelpen bij het moderniseren en vastleggen van de financiële processen binnen het Sociaal Domein.
Uitvoeren van aansluitcontroles tussen de vak-applicatie (Suite4SD, Centric) van het Sociaal Domein en het financiële systeem (FMS, Pantheon).
Analyseren van verschillen op de tussenrekeningen Sociaal Domein en bepalen van te nemen vervolgacties.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als Financieel analist bij een overheidsinstelling
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van Bedrijfskunde
4. Een maximum uurtarief van € 70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
5. Aatoonbare afgeronde cursus PowerBI
Selectiecriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare certificaat Lean Greanbelt (20 punten)
7. Aantoonbaar afgeronde opleiding Agile Scrum (20 punten)
8. Aantoonbare ervaring bij een gemeente (30 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met het vertalen van data naar rapportages voor management (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Overtuigingskracht
organisatiesensitief
proactief
oplossingsgericht
assertief

VO202523686 I 1e looptijd 1 jaar I HBO I categorie: Sociaal, Zorg, Jeugd & Maatschappelijk I type: Advies & Consultancy

REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. (Copy paste eventueel de tekst hieronder en vul aan).  Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij. 

Eisen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;  A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als Financieel analist bij een overheidsinstelling A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

Wensen (=voorbeeld, check de tekst op volledigheid!)

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..

A Ik voldoe hier aan door…(beargumenteer) B Dit is te verifieren in mijn CV, bij..