Adviseur Vastgoedtransacties
Job Description
Startdatum: 01-10-2025
Einddatum: 31-12-2025
Standplaats: Rotterdam
Uren per week: 32
Optie tot verlenging : Niet van toepassing
Opdracht omschrijving
Opdracht omschrijving
De opdracht bestaat uit de juridische, financiële en administratieve afwikkeling van een aantal transacties. De specialist heeft zodanig kennis van zowel de vastgoedmarkt als van specifieke bedrijfsmatige objecten dat hij/zij in staat is bijzondere objecten te vinden en voor de marktwaarde aan te kopen. Deze complexe en unieke uitvragen naar vastgoed dat meerdere specifieke functies kan huisvesten, maken dat daarvoor specialistische kennis nodig is. De expert heeft deze specialistische kennis met betrekking tot commercieel bedrijfsmatig vastgoed. De uitvraag wordt gedaan omdat de noodzaak bestaat voor specifieke expertise, die binnen de organisatie niet beschikbaar is.De specialist is verantwoordelijk voor het volgende:Het realiseren van een genoemd aantal aan- en verkooptransactiesHet afronden van heronderhandelingen van onderstaande huurcontractenSingle Point of Contact m.b.t. transacties ten behoeve van de eenheid RotterdamAdviseren op basis van deskundigheid vanuit specialistische kennis en vaardigheden m.b.t. de vastgoedmarkt ten aanzien van beleid en visie organisatie breed.
Doelstelling
De vorming en doorontwikkeling van de Nationale Opdrachtgever en het ontstaan van het nieuwe dienstverleningsconcept stellen andere eisen aan de dienst vastgoed i.o. Dit gegeven, gecombineerd met de doelstelling om vanaf 2028 tientallen miljoenen euro’s per jaar op de huisvesting te besparen, maakt een grote vastgoedoperatie noodzakelijk. Dit vraagt om goed realisatie management en een versterking van de organisatie.De onderstaande resultaten dienen uiterlijk tot 31-12-2025 gerealiseerd te zijn:- De aankoop van een vervangende garage.- De heronderhandeling van een vijftal huurcontracten voor de landelijke eenheden LO/LX en Opdrachtgeverdienstencentrum.- De aankoop van locaties voor de landelijke eenheden LO/LX en LMS.- De aankoop van een locatie voor een nieuw cellencomplex.- De aankooponderhandelingen in een gemeente in het midden van het land.- Goede sturing en efficiënt en effectief ingeregelde processen tijdens de voorbereiding en uitvoering van de mutaties aan de portefeuille maken hier een essentieel onderdeel van uit.
Verantwoordelijkheden:
– Het realiseren van een genoemd aantal aan- en verkooptransacties- Het afronden van heronderhandelingen van genoemde huurcontracten- Single Point of Contact m.b.t. transacties ten behoeve van de eenheid Rotterdam- Adviseren op basis van deskundigheid vanuit specialistische kennis en vaardigheden m.b.t. de vastgoedmarkt ten aanzien van beleid en visie organisatie breed.
Planning
Start publicatie: 24-06-2025
Vragenstellen tot (NVI): 26-06-2025 09:00
Beantwoording vragen: 26-06-2025
Offertes indienen tot: 01-07-2025 10:00
Beoordeling offertes (vanaf): 01-07-2025
Verwachte terugkoppelingsdatum: 01-09-2025
Meer informatie en offerte uit brengen is mogelijk nadat u bent toegelaten als leverancier.
Om een verzoek tot toelating tot één of meerdere categorieën te kunnen indienen, moet u verplicht CV template gebruiken (deze is op te vragen in reactie op deze opdracht).
Registreren