Beleidsmedewerker Facilitaire Zaken
Job Description
Opdracht omschrijving
Ter vervanging van zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een hands-on beleidsmedewerker facilitaire zaken. In deze periode van 8 maanden voer je operationele facilitaire zaken uit, neem je aanbestedingstrajecten waar en heb je een actieve rol in de verbouwing van het gemeentehuis en de tijdelijke huisvesting.
Je werkt mee aan de visie op facilitair management binnen onze gemeente en vertaalt dit naar beleid. In dat kader ben je verantwoordelijk voor de beleidsadvisering aan management en directie.
Je bent onderdeel van het project Verbouw en adviseert daarbij op alle facilitaire vraagstukken op het gebied van verbouw, tijdelijke werklocatie(s) en hybride werken.
Je zorgt voor het opstellen en het up to date houden van het contractbeheer op het gebied van facilitaire dienstverlening.
Je bent daarbij verantwoordelijk voor het beheer van lopende contracten en het aanjagen van of deelnemen aan aanbestedingstrajecten.
Je bewaakt de samenhang en uitvoering van het beleid binnen de diverse onderdelen van het facilitair management in combinatie met het project Verbouw.
Je adviseert de teammanager en bent vraagbaak voor je collega’s.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de facilitaire contracten.
Afhandeling van facturen.
Je neemt deel aan werkgroepen op het gebied van huisvesting
Reageer 2 dagen voor sluiting publicatie (en ontvang meer details, wensen en eisen!)
Start publicatie | 30-04-2025 |
Einddatum vragen | 05-05-2025 |
Opvragen van tarief, wensen en eisen voor.. | 07-05-2025 |
Sluiting publicatie | 10-05-2025 23:59 |
Beoordeling offertes (vanaf) | 12-05-2025 |
Verwachte terugkoppelingsdatum | 16-05-2025 |