Actieve crediteurenadministratie prettige collega
Job Description
tarief: €60,- I uren per week: 24 uur I
DEADLINE 16 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
ZZP directe inhuur of ZZP-detachering? ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA)
VO202520976 I 1e looptijd 3 maanden I MBO+ I categorie: Juridisch, Inkoop & Finance I type:
Actieve crediteurenadministratie prettige collega
Opdracht
We hebben iemand tijdelijk nodig voor het invoeren van facturen. Er is iemand met pensioen gegaan. Deze zou niet vervangen worden omdat we een systeem wilde invoeren waarbij facturen automatisch worden ingelezen. Dit systeem is nog niet ingericht. Dat gaat de komende tijd spelen, dus daar is ook capaciteit voor nodig.
Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin)
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van crediteurenadministratie;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4-niveau in de richting van financiën;
4. Beschikbaar per 1 mei 2025 voor 24 uur per week.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met Key2financien (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Crediteurenadministratie (20 punten).
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.