Allround griffie projectondersteuner
Job Description
tarief: €80,- I 1e looptijd Tot 1 april 2026 I uren per week: 36 uur I
DEADLINE 09 April 2025 (reageer 2 dagen hiervoor)
Directe ZZP inhuur (fee verse opdrachten 7,5%) of ZZP-detachering (15%) ZZP Detachering via Verse Opdrachten (i.v.m. DBA) I Juridisch, Inkoop & Finance I Support I VO202520896
Allround griffie projectondersteuner
Opdracht
Ben jij een ervaren projectondersteuner met een juridische achtergrond, scherp oog voor detail en organisatietalent ? De griffie van Wijchen zoekt voor elf maanden een nauwkeurige ondersteuner die de griffie helpt een sterke basis te leggen voor de nieuwe raad en ondersteunt bij de voorbereidingen van de gemeenteraadsverkiezingen van 2026. Je maakt makkelijk contact en vindt snel je weg binnen de organisatie. Je bent bereid om jouw nota’s toe te lichten aan de raad en zijn commissies. Hiervoor ben je eventueel ook in de avonduren beschikbaar.
De opdracht
Jij gaat de griffie ondersteunen bij twee opdrachten:
Inhaalslag realiseren
Actualiseren van verordeningen, instructies en statuten onder andere, Verordening op de auditcommissie, Gedragsverordening, Griffiestatuut.
Beschrijven en optimaliseren van werkprocessen op de griffie.
Bijdragen aan een goede en gestructureerde overdracht van belangrijke dossiers naar de nieuwe raad
Ondersteuning rond de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2026
Voorbereidende werkzaamheden, ondersteuning bij opkomstbevorderende activiteiten,
Administratieve en organisatorische ondersteuning, zoals
Het verwerken van interne formulieren van andere afdelingen;
Het verwerken van de gegevens van de nieuwe raads- en commissieleden;
Inventariseren en uitleveren van devices.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op juridisch gebied
4. Een maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Administratief bureau Select en Admin.
Selectiecriteria te beoordelen door Administratief bureau Select en Admin (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau (30 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een juridisch-bestuurlijke functie (30 punten);
7. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (40 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Planmatige en resultaatgerichte instelling
Flexibel en stressbestendig
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
Dienstverlenend
Doordenkvermogen
Naast de competenties beschik je over de volgende kennis, vaardigheden en ervaring
MBO+/HBO werk- en denkniveau
Juridische kennis en vaardigheden
Kennis van raadsprocessen
Benodigd aantal professionals
1.
REAGEER! Ben jij het ZZP-talent dat perfect geschikt is voor deze Verse Opdracht? Reageer dan direct: omschrijf in je reactie heel goed hoe jij denkt te voldoen aan de wensen en eisen van deze opdracht denkt te voldoen. Met name vergelijkbare werkervaring is erg belangrijk. Zorg er ook voor dat dit te verifiëren is, in jouw CV. Bij reactie ga je er mee akkoord dat wij je voorstellen bij de opdrachtgever en bij succes, onze fee’s (no cure no pay: 7,5% ZZP bemiddeling, 15% voor ZZP detachering). Als je wilt dat wij je ook voorstellen op soortgelijke opdrachten, zet dat er dan bij.